Reacty Digital kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Reacty Digital

A magyarok több mint fele használ ár-összehasonlító oldalakat online vásárlás során

A magyarok jelentős része vásárol online, a 18-65 év közöttiek 35 százaléka legalább havonta egyszer, 17 százalék pedig legalább hetente egyszer tesz így – derült ki az OTP Mobil és a Reacty Digital friss, reprezentatív felméréséből. 

2023. szeptember 9. 10:15

Továbbra is folyamatosan növekszik az e-sport ismertsége és népszerűsége Magyarországon

2023-ra immár 810 ezer főre nőtt az e-sport-játékokkal játszók száma Magyarországon a Reacty Digital országos reprezentatív közvélemény-kutatása szerint. Az idén áprilisban a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ), Esportmilla és az Esport1 együttműködésével készített felmérésből az is kiderül, hogy a magyar e-sport-bázis költése elérte a 70 milliárd forintot, vagyis az  áremelkedések miatt elmaradó vásárlások ellenére is emelkedett. Az e-sport ismertsége és népszerűsége tehát továbbra is folyamatosan növekszik hazánkban.

Kulcsszavak: e-sport Reacty Digital
2023. június 15. 13:03

Az online vásárlásra inkább a fiatalok szavaznak, a környezettudatosság kortól független

A házhozszállítás népszerűsége töretlen, de csomagautomatát is sokan választanak, elsősorban a rugalmassága miatt – derült ki a Reacty Digital és az Olcsobbat.hu közös felméréséből. A 18-79 éves magyarok valamivel környezettudatosabbnak érzik az online vásárlást, ugyanakkor preferencia szempontjából a többség továbbra is a személyes formákat részesíti előnyben. Az elektronikus számlák iránt nagy a kereslet, a csomagolást igyekszünk újrahasznosítani, egyesek pedig akár többet is fizetnének a környezettudatos termékért vagy szállításért. A környezettudatossági törekvéseket jelezni is érdemes, a potenciális vásárlók értékelik, ha egy webáruház ezt valamilyen formában megteszi.

2023. január 3. 12:58

Black Friday 2022: a megélhetési válság ellenére is növekedhet a magyarok költekezési kedve

A gazdasági és megélhetési válság ellenére a lakosság fele tervezi, hogy vásárol valamit a Black Friday alatt. A karácsony előtti kiárusítási időszakban átlagosan 41 ezer forintot költenének el a magyarok, legtöbbet ruhákra és energiatakarékos háztartási gépekre – az e-kereskedelmi szakértő LogiNet és a Reacty Digital közös, reprezentatív felmérése szerint. A trükkös akciók ellen a vásárlókat idén már szigorúbb fogyasztóvédelmi szabályok is védik.

2022. október 9. 10:11

Az infláció lehet a legmeghatározóbb befolyással a hazai e-kereskedelemre

Mérsékelt online forgalomnövekedést várnak az e-kereskedelmi szakértők 2022-re – derült ki a Kürt Akadémia és a Reacty Digital közös e-kereskedelmi trendspotting kutatásának őszi hullámából. Az infláció és a logisztikai áremelkedések nagy mértékben befolyásolják az online kereskedelmet idén ősszel, míg a koronavírus hatása már múlóban és a piaci konszolidációt sem érzik jelentős tényezőnek a szereplők.

2022. szeptember 17. 15:31

A ruházat mindent visz, de az egészséget is online vesszük

Míg a fiatalok körében a termékek közül a ruházat, szolgáltatásokban pedig a különböző előfizetések voltak a legkelendőbbek online vásárlás során, addig az idősebb korosztályban az egészséghez kapcsolódó termékek, illetve szolgáltatások közül a szállásfoglalás volt a legnépszerűbb az elmúlt egy évben – derült ki a Reacty Digital 2022. évi e-kereskedelmi felméréséből. Bár jönnek fel a csomagautomaták, a futárszolgálat verhetetlen, a szállítási díj mértéke pedig nálunk még mindig fontosabb, mint a kiszállítás gyorsasága.

2022. június 23. 16:31

2021: a meglepetések éve lett az e-kiskereskedelemben

A megrendelések száma csúcson, az átlagos kosárérték és a személyes átvétel aránya csökkent, miközben hódítanak az online piacterek. Összességében 22%-os forgalomnövekedés mutatkozott a hazai e-kiskereskedelem teljesítményében – derült ki a Reacty Digital 2021-es évre vonatkozó elemzéséből.

2022. május 26. 09:56

A hazai webáruházak a karácsonyi szezon győztesei

A felnőtt magyarok háromnegyede a karácsonyra vásárolt ajándékok közül legalább egyet online rendelt meg 2021-ben, elsősorban belföldi webáruházakból – derült ki a Reacty Digital 2022. januári felméréséből. 

Kulcsszavak: felmérés Reacty Digital
2022. január 26. 20:48

Zöld e-kereskedelem: mit gondolnak a vásárlók?

A felnőtt magyarok fele gondolja úgy, hogy igyekszik környezettudatos megoldásokat választani az élet minden területén, ugyanakkor kevesen áldoznának több pénzt a környezetbarát termékekre vagy szállítási módokra online vásárlás esetén – derült ki a Reacty Digital felméréséből, amely nem, kor, illetve a lakóhely régiója alapján reprezentatív a 18-79 éves magyar lakosságra nézve. Az online rendelést valamivel környezetkímélőbbnek tartják, mint a személyes vásárlást, bár a többség egyelőre az utóbbit preferálja.

2021. november 3. 21:06

Black Friday 2020: a COVID sem áll az útjába

Rohamos léptekkel közeledik a 2020-as ünnepi időszak, így a Black Friday akciók is hamarosan lázba hozzák az arra nyitott közönséget. Míg tavaly csak minden 3. ember vásárolt valamilyen Black Friday akció keretében, idén, a COVID okozta gazdasági bizonytalanság ellenére ezt a lakosság fele tervezi. Ők azok, akik kifejezetten örülnek, hogy a bolti és az online akciók nem csak 1 napig tartanak, így biztosan nem maradnak le a kedvezményekről - derült ki a LogiNet és a Reacty Digital közös, 18-79 éveseket vizsgáló, reprezentatív felmérésből.

2020. október 24. 10:40

Hazai digitalizáció: nagy lendület, kis hatásfok

A hazai kkv-szektor nagy része még épphogy csak belefogott a digitalizációba, bár minél nagyobb egy cég, annál előrébb tart - derül ki a Digiméter 2020-as kutatási jelentéséből, melyet az Internet Hungary online konferencián mutattak be. Az adminisztrációs folyamatok terén egész jól állunk, de az értékesítés és marketing a legtöbb hazai cégnél még javarészt múlt századi eszközökkel folyik.

2020. október 12. 11:10

A koronavírus nyertese a home office

Miközben a távmunka és a digitalizáció hatalmas lendületet kapott, a hazai kis- és középvállalatok gyengeségei is megmutatkoztak a koronavírus-járvány alatt. A vállalkozások többségének főleg munkaszervezési problémái akadtak, digitális felkészültségben pedig nagy a szakadék az egyes szektorok, illetve Budapest és a vidék között - állapította meg a Reacty Digital és a Smart Commerce Consulting közös kutatása, a Digiméter.

2020. július 7. 14:45

Új szintre léphet a hazai e-kereskedelem

A hazai online kiskereskedelmi forgalom 2019-ben elérte a 781 milliárd forintot, ez 17 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest – derül ki a Reacty Digital és az eNET Internetkutató közös e-kereskedelmi kutatásaiból. Az előrejelzés szerint a hazai e-kereskedelem forgalma 2024-re meghaladhatja akár az 1700 milliárd forintot is. A belföldi online vásárlások gyakorisága évek óta folyamatosan növekszik, a termékkategóriák esetében a ruházat, szolgáltatások közül a szállásfoglalás a legnépszerűbb. A vásárlók egyre tudatosabban választanak szállítási és fizetési módokat, ha a webáruház nem kínál megfelelőt, akár el is állnak a vásárlástól.

2020. június 19. 10:50

Digiméter: A digitalizáció mércéje KKV-k számára

A koronavírus-járvány katasztrofális gazdasági hatásai ellenére van egy terület, ahol óriási lendületet vett a fejlődés, ez a digitalizáció. A nagyvállalatoktól a mikrovállalkozásokig mindenki rohamtempóban próbál az új körülményekhez alkalmazkodni: százezrek kezdték el megtanulni az online videókonferenciától a felhő-alapú dokumentumszerkesztőkön át a webshopig a legkülönfélébb eszközök használatát. Ezt a folyamatot igyekszik hosszú távon monitorozni egy most induló kutatássorozat, a Digitális Versenyképességi Mutató - rövid nevén Digiméter -, amely kifejezetten a hazai KKV-szektor fejlődését szeretné segíteni.

2020. május 19. 09:30

Többet és többször rendelünk online

Az online vásárlást a legtöbben továbbra is biztonságosnak ítélik idehaza, de igyekeznek elkerülni a készpénzhasználatot és a külföldi webáruházak népszerűsége is visszaesett. Elsősorban a drogériai termékek, háztartási cikkek és az élelmiszerek online keresletében figyelhető meg növekedés a koronavírus terjedése miatt. Sokan tartanak a megfertőződéstől is, de még inkább aggódnak a családtagjaik esetleges elvesztése miatt – derült ki a Reacty Digital 2020. március 24. és április 7. között, 18-79 éves korosztály megkérdezésével készült online kérdőíves kutatásából. 

2020. április 14. 10:34

Többen rendelnek élelmiszert online a koronavírus miatt

Az internetezők több, mint harmada rendelne online élelmiszert a koronavírus miatt, ezzel akár a duplájára is nőhet azok aránya, akik online vásárolnak be a háztartásuk számára – derült ki a Reacty Digital 2020. március 12. és 15. között készült online kérdőíves kutatásából. 

2020. március 17. 19:05

Indul az Év Internetes Kereskedője díj 2019

Idén tizenharmadik alkalommal rendezik meg az Év Internetes Kereskedője Díj szakmai versenyt, amely a legjobb magyar online kereskedőket díjazza, objektív szempontrendszer, a vásárlók preferenciája, valamint szakértői zsűri szavazatai alapján. 

2019. február 21. 10:45

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

A CEU Határtalan Tudás előadássorozatán részt vett kiváló magyar tudósok előadásaiból tanulhatnak a középiskolások a CEU digitális oktatási platformján. Ürge-Vorsatz Diana, Barabási Albert-László, Spiró György, Pléh Csaba, Falus András, Csaba László, Bányai Éva. Csak néhány név azok közül, akik előadásait a középiskolai pedagógusok segítségül hívhatják a tanítás során a tananyag kiegészítéséhez.

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

A Continental technológiai vállalat a 2024-es Consumer Electronics Show-n mutatta be új kijelzőjét, az úgynevezett Crystal Center Display-t. A prémium kategóriás járművekbe gyártott terméket egy elegáns, keret nélküli, félig átlátszó kristályba ágyazták, mely megjelenésével teljesen új lehetőségeket nyújt a minimalista luxus integrálására. 

2024. április 10. 14:55